עופר כסיף ערפאת - עופר כסיף ערפאת - diariostew - על עופר כסיף מהמשותפת אמר בן גביר כי “הוא צריך לעוף מכאן.

מוקדם יותר פרסמנו כי חבר הכנסת עופר כסיף מהרשימה המשותפת קרא בחשבון הפייסבוק שלו ''לחסל את הכיבוש'', אחרי שגינה את חיסולם של ארבעה מחבלים . בכיר פתח נאצר אלקידווה, אחיינו של יאסר ערפאת, מתכונן לרוץ ברשימה עצמאית בבחירות לפרלמנט בחודש מאי. יועצו לשעבר של יאסר ערפאת, זה שבימים כתיקנם מדבר על ישראל ככזו שצריכה. ועדת השחרורים, שדנה בבקשה לשחרור מוקדם של הרוצחת סיגלית חיימוביץ', שותפתו לרצח של אסף שטיירמן בן השמונה עשרה, נימקה את החלטתה כך: לאחמד טיבי יש על הקיר תמונה של יאסר ערפאת, זה שרצח אלפי יהודים".

הרשימה תכלול מתנגדים למחמוד עבאס מתוך . עופר כסיף יאסר ערפאת - עופר כסיף ×
עופר כסיף יאסר ערפאת - עופר כסיף ×"וא פוליטיקאי ישראלי וח×'ר from lh6.googleusercontent.com
הפעם על הכוונת של הצל: ועדת השחרורים, שדנה בבקשה לשחרור מוקדם של הרוצחת סיגלית חיימוביץ', שותפתו לרצח של אסף שטיירמן בן השמונה עשרה, נימקה את החלטתה כך: מטעם מפלגת המפלגה הקומוניסטית הישראלית. מוקדם יותר פרסמנו כי חבר הכנסת עופר כסיף מהרשימה המשותפת קרא בחשבון הפייסבוק שלו ''לחסל את הכיבוש'', אחרי שגינה את חיסולם של ארבעה מחבלים . יועצו לשעבר של יאסר ערפאת, זה שבימים כתיקנם מדבר על ישראל ככזו שצריכה. מדי במוזיקה ויותר מדי בפוליטיקה ומעורר סערות בפייסבוק. על עופר כסיף מהמשותפת אמר בן גביר כי "הוא צריך לעוף מכאן. בכיר פתח נאצר אלקידווה, אחיינו של יאסר ערפאת, מתכונן לרוץ ברשימה עצמאית בבחירות לפרלמנט בחודש מאי.

על עופר כסיף מהמשותפת אמר בן גביר כי "הוא צריך לעוף מכאן.

ועדת השחרורים, שדנה בבקשה לשחרור מוקדם של הרוצחת סיגלית חיימוביץ', שותפתו לרצח של אסף שטיירמן בן השמונה עשרה, נימקה את החלטתה כך: חכ עופר כסיף, אותו הוא משווה ללא פחות וללא יותר יאסר ערפאת. יועצו לשעבר של יאסר ערפאת, זה שבימים כתיקנם מדבר על ישראל ככזו שצריכה. מוקדם יותר פרסמנו כי חבר הכנסת עופר כסיף מהרשימה המשותפת קרא בחשבון הפייסבוק שלו ''לחסל את הכיבוש'', אחרי שגינה את חיסולם של ארבעה מחבלים . מדי במוזיקה ויותר מדי בפוליטיקה ומעורר סערות בפייסבוק. לאחמד טיבי יש על הקיר תמונה של יאסר ערפאת, זה שרצח אלפי יהודים". הפעם על הכוונת של הצל: על עופר כסיף מהמשותפת אמר בן גביר כי "הוא צריך לעוף מכאן. מטעם מפלגת המפלגה הקומוניסטית הישראלית. בצד אחד, חכ עופר כסיף, חבר סיעתו של טיבי, מכנה את חיילי צהל . מטעם מפלגת המפלגה הקומוניסטית הישראלית. סיים בהצטיינות לימודי רפואה באוניברסיטה העברית. בכיר פתח נאצר אלקידווה, אחיינו של יאסר ערפאת, מתכונן לרוץ ברשימה עצמאית בבחירות לפרלמנט בחודש מאי.

מטעם מפלגת המפלגה הקומוניסטית הישראלית. ועדת השחרורים, שדנה בבקשה לשחרור מוקדם של הרוצחת סיגלית חיימוביץ', שותפתו לרצח של אסף שטיירמן בן השמונה עשרה, נימקה את החלטתה כך: יועצו לשעבר של יאסר ערפאת, זה שבימים כתיקנם מדבר על ישראל ככזו שצריכה. מוקדם יותר פרסמנו כי חבר הכנסת עופר כסיף מהרשימה המשותפת קרא בחשבון הפייסבוק שלו ''לחסל את הכיבוש'', אחרי שגינה את חיסולם של ארבעה מחבלים . לאחמד טיבי יש על הקיר תמונה של יאסר ערפאת, זה שרצח אלפי יהודים".

חכ עופר כסיף, אותו הוא משווה ללא פחות וללא יותר יאסר ערפאת. עופר כסיף ערפאת - diariostew
עופר כסיף ערפאת - diariostew from pbs.twimg.com
הפעם על הכוונת של הצל: השתתף בכנס של ארגון הטרור פת״ח ואמר ״כמו שהגדול יאסר ערפאת אמר,. על עופר כסיף מהמשותפת אמר בן גביר כי "הוא צריך לעוף מכאן. מטעם מפלגת המפלגה הקומוניסטית הישראלית. מטעם מפלגת המפלגה הקומוניסטית הישראלית. בכיר פתח נאצר אלקידווה, אחיינו של יאסר ערפאת, מתכונן לרוץ ברשימה עצמאית בבחירות לפרלמנט בחודש מאי. לאחמד טיבי יש על הקיר תמונה של יאסר ערפאת, זה שרצח אלפי יהודים". בצד אחד, חכ עופר כסיף, חבר סיעתו של טיבי, מכנה את חיילי צהל .

סיים בהצטיינות לימודי רפואה באוניברסיטה העברית.

בכיר פתח נאצר אלקידווה, אחיינו של יאסר ערפאת, מתכונן לרוץ ברשימה עצמאית בבחירות לפרלמנט בחודש מאי. מדי במוזיקה ויותר מדי בפוליטיקה ומעורר סערות בפייסבוק. סיים בהצטיינות לימודי רפואה באוניברסיטה העברית. יועצו לשעבר של יאסר ערפאת, זה שבימים כתיקנם מדבר על ישראל ככזו שצריכה. חכ עופר כסיף, אותו הוא משווה ללא פחות וללא יותר יאסר ערפאת. הרשימה תכלול מתנגדים למחמוד עבאס מתוך . השתתף בכנס של ארגון הטרור פת״ח ואמר ״כמו שהגדול יאסר ערפאת אמר,. הפעם על הכוונת של הצל: ועדת השחרורים, שדנה בבקשה לשחרור מוקדם של הרוצחת סיגלית חיימוביץ', שותפתו לרצח של אסף שטיירמן בן השמונה עשרה, נימקה את החלטתה כך: על עופר כסיף מהמשותפת אמר בן גביר כי "הוא צריך לעוף מכאן. מוקדם יותר פרסמנו כי חבר הכנסת עופר כסיף מהרשימה המשותפת קרא בחשבון הפייסבוק שלו ''לחסל את הכיבוש'', אחרי שגינה את חיסולם של ארבעה מחבלים . לאחמד טיבי יש על הקיר תמונה של יאסר ערפאת, זה שרצח אלפי יהודים". מטעם מפלגת המפלגה הקומוניסטית הישראלית.

סיים בהצטיינות לימודי רפואה באוניברסיטה העברית. מטעם מפלגת המפלגה הקומוניסטית הישראלית. על עופר כסיף מהמשותפת אמר בן גביר כי "הוא צריך לעוף מכאן. מדי במוזיקה ויותר מדי בפוליטיקה ומעורר סערות בפייסבוק. ועדת השחרורים, שדנה בבקשה לשחרור מוקדם של הרוצחת סיגלית חיימוביץ', שותפתו לרצח של אסף שטיירמן בן השמונה עשרה, נימקה את החלטתה כך:

סיים בהצטיינות לימודי רפואה באוניברסיטה העברית. עופר כסיף ערפאת - diariostew
עופר כסיף ערפאת - diariostew from pbs.twimg.com
מדי במוזיקה ויותר מדי בפוליטיקה ומעורר סערות בפייסבוק. מוקדם יותר פרסמנו כי חבר הכנסת עופר כסיף מהרשימה המשותפת קרא בחשבון הפייסבוק שלו ''לחסל את הכיבוש'', אחרי שגינה את חיסולם של ארבעה מחבלים . סיים בהצטיינות לימודי רפואה באוניברסיטה העברית. השתתף בכנס של ארגון הטרור פת״ח ואמר ״כמו שהגדול יאסר ערפאת אמר,. בכיר פתח נאצר אלקידווה, אחיינו של יאסר ערפאת, מתכונן לרוץ ברשימה עצמאית בבחירות לפרלמנט בחודש מאי. הפעם על הכוונת של הצל: מטעם מפלגת המפלגה הקומוניסטית הישראלית. לאחמד טיבי יש על הקיר תמונה של יאסר ערפאת, זה שרצח אלפי יהודים".

מדי במוזיקה ויותר מדי בפוליטיקה ומעורר סערות בפייסבוק.

מטעם מפלגת המפלגה הקומוניסטית הישראלית. חכ עופר כסיף, אותו הוא משווה ללא פחות וללא יותר יאסר ערפאת. בכיר פתח נאצר אלקידווה, אחיינו של יאסר ערפאת, מתכונן לרוץ ברשימה עצמאית בבחירות לפרלמנט בחודש מאי. בצד אחד, חכ עופר כסיף, חבר סיעתו של טיבי, מכנה את חיילי צהל . ועדת השחרורים, שדנה בבקשה לשחרור מוקדם של הרוצחת סיגלית חיימוביץ', שותפתו לרצח של אסף שטיירמן בן השמונה עשרה, נימקה את החלטתה כך: מדי במוזיקה ויותר מדי בפוליטיקה ומעורר סערות בפייסבוק. מטעם מפלגת המפלגה הקומוניסטית הישראלית. על עופר כסיף מהמשותפת אמר בן גביר כי "הוא צריך לעוף מכאן. השתתף בכנס של ארגון הטרור פת״ח ואמר ״כמו שהגדול יאסר ערפאת אמר,. הפעם על הכוונת של הצל: יועצו לשעבר של יאסר ערפאת, זה שבימים כתיקנם מדבר על ישראל ככזו שצריכה. לאחמד טיבי יש על הקיר תמונה של יאסר ערפאת, זה שרצח אלפי יהודים". הרשימה תכלול מתנגדים למחמוד עבאס מתוך .

עופר כסיף ערפאת - עופר כסיף ערפאת - diariostew - על עופר כסיף מהמשותפת אמר בן גביר כי "הוא צריך לעוף מכאן.. מטעם מפלגת המפלגה הקומוניסטית הישראלית. על עופר כסיף מהמשותפת אמר בן גביר כי "הוא צריך לעוף מכאן. יועצו לשעבר של יאסר ערפאת, זה שבימים כתיקנם מדבר על ישראל ככזו שצריכה. סיים בהצטיינות לימודי רפואה באוניברסיטה העברית. מטעם מפלגת המפלגה הקומוניסטית הישראלית.

חכ עופר כסיף, אותו הוא משווה ללא פחות וללא יותר יאסר ערפאת עופר כסיף. מדי במוזיקה ויותר מדי בפוליטיקה ומעורר סערות בפייסבוק.

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+
Tags :

0 comments:

Post a Comment